پدر


مطالب ناب

 

تشکراز  بابام

וے ڪـוش فــرבו ڪـــﮧ וز خــפוب بـیــבוر مـیـشـבҐ زنـבگــے رنـگ בیـگرے بـﮧ خــפב مـے گـرفت … رنــگ رפ یـוهـוیــҐ …

پدر جانم

پدر همان یار قدیمی من

پدر همان نور افتاب من

پدر صدای تو در گوش هایم دائم زمزمه می کند

نباشد روزی که ان صدا را نشنوم....

پدر حضورت در کنارم 

سنبل شادابی و نشاط من است.

پدر احساس ازادی و رهایی می کنم 

وقتی دست نوازش بر سرم می کشی، 

نگاهم می کنی و بوسه ای

بر صورتم می کاری. 

احساس غرور می کنم.

پدر، 

پر افتخارترین شخص برای من ،

کسی که تمام زحماتش را نثار من کرد 

و خود را به غربت داد 

تا من آینده ای روشن داشته باشم

باشد روزی که به من افتخار کنی

دوستت دارم 



نظرات شما عزیزان:

♥ از جنس دل ♥
ساعت0:44---18 اسفند 1391
پدرم هر وقت ميگفت "درست ميشود"...
تمام نگراني هايم به يک باره رنگ ميباخت...!
سلامتیه همه ی پدر مادرایه عزیز.

سلام داداش فرزاد عزیز ...
پست زیبایی بود. کاش همیشه قدر پدر مادرامون و بدونیم.
شاد باشی داداشی.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 10 اسفند 1391برچسب:,ساعت 19:48 توسط farzad| |


Power By: LoxBlog.Com